خلاصه سخنرانی LG در CES 2017

یکی از مهم‌ترین شرکت‌هایی که شرکت‌کنندگان در نمایشگاه CES همواره مشتاق شرکت در کنفرانس‌ها و بازدید از غرفه‌های آن‌اند، شرکت LG است. LG امسال موارد مهمی همچون رباتHub Robot و نکات استفاده از Web OS را در کنفرانس امسال خود معرفی کرد. در این پست به مهم‌ترین نکات در سخنرانی LG در CES 2017 می‌پردازیم. ویدیو این کنفرانس نیز قرار داده‌شده.

توضیحات کنفرانس خبری

در این کنفرانس در ابتدا این خبر به شرکت‌کنندگان داده می‌شود که از این به بعد تمامی لوازم‌خانگی LG مجهز به Wifi خواهند بود و این‌که در استفاده از این لوازم از فنّاوری Big Data به همراه سیستم‌عامل Web OS (که کمپانی ال‌جی این سیستم‌عامل را چند سال پیش برای توسعه و استفاده در لوازم خود خریده بود) استفاده می‌شود.

vlcsnap-2017-01-29-17h03m30s88

معاون بازاریابی آمریکا LG در حال توضیح استفاده از سیستم عامل در یخچال

 

جذاب‌ترین بخش این کنفرانس ازنظر ما مهندسین معرفی رباتی به نام Hub Robot است که از آن به‌عنوان یک دستیار شخصی یا عمومی یاد می‌شود. این ربات می‌تواند در کارهای شخصی در منزل و یا حتی در فرودگاه‌ها و مکان‌های عمومی به اشخاص کمک کند.

 

و در بخش پایانی نمایشگرهایی با ضخامت بسیار کم (۲٫۵۷mm) معرفی شد که قابل‌نصب بر روی دیوار و البته باکیفیت تصویر عالی موردتوجه حضار و خبرنگاران قرارگرفته. باهم به تماشای خلاصه‌ای از این کنفرانس می‌نشینیم:

ویدیوی کنفرانس:

 

 

خیلی بدضعیفمتوسطخوبخیلی عالی (1 نظر, امتیاز کل: 2,00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *